søndag 22. september 2013

Lotteri.

Endelig!

Jeg begynte på dette teppet på kurs under årets årsmøtehelg. Siden fargeutvalget på Jelly Rollene ikke var helt i min gate, bestemte jeg meg for å lage et lotteriteppe av det. Nå er det ferdig - endelig - og loddsalget er i gang.

Som arrangør av lotteriet står den lokale brystkreftforeningen, og mange av damene er nå ute med loddbøker.Nå håper jeg de klarer å selge mange lodd! Pengene går til brystkreftforskning. Trekningen blir i slutten av januar, på årsmøtet.

Flere som har lyst til å gjøre noe liknende? Ta kontakt med meg om du er interessert!

6 kommentarer:

  1. Kjempefint teppe,Grete :-) Husker JR-en, det er flotte farger,syns jeg. Fantastisk at du gir det til utloddning. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Hei!Nydelig teppe,heldig er den som vinner det:-)Siden eg bor så langt borte for de loddbøkene som er i sving,lurte eg på:Kan eg ta lodd i bøkene ved å sette inn penger på en eller annen konto,til innsamlingen?Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  3. Koselig teppe du har laget:-)
    Ønsker deg lykke til med utloddningen..

    SvarSlett
  4. Flott teppe i fine farger, synes jeg! Lykke til med loddsalg! :o)

    SvarSlett
  5. Et flot tæppe til en heldig vinder. Et stort arbejde du gør for forskningen i brystkræft, det skal du have en stor tak for.
    Hilsen Esther

    SvarSlett
  6. Det var et flott teppe og litt av en gevinst. Lykke til med loddsalget, spar noen lodd til meg da.

    SvarSlett