onsdag 13. april 2011

Awards!



Jeg har fått samme award både fra Eva og Anne Grete , og en annen fra Ingunn og Elisabeth. Tusen takk, det er hyggelig å vite at noen ser innom bloggen og liker det de ser!

Jeg velger å lage ett innlegg og svarer da på 5 spørsmål. I to av awardene skulle jeg skrive 8 ting om meg selv. Det har jeg gjort ved en tidligere award, så det kan du jo lese i det innlegget.


Med awardene følger det noen regler. Awarden skal gis videre til 5 bloggere som har mindre enn 100 følgere, slik at vi kan inspirere hverandre.

1. Man må linke til den man fikk awarden fra.
2. Man må sende awarden videre til 5 andre bloggere.
3. Man må svare på 5 spørsmål.

Spørsmålene er:

Hvorfor startet du å blogge?
--For å lære å lage blogg, og da ville jeg lære det ved å blogge om noe fornuftig, altså ble det hobbyen min. Bloggen er bildearkivet mitt.

Hvilke blogger følger du?
--For det meste quilteblogger,det er så mye flott å la seg inspirere av, men jeg må innom Pias verden innimellom, for hun skriver fantastisk morsomt om livet med 4 barn.

Favorittfarge?
--Jeg er veldig glad i blått, grønt og ellers sterke farger.

Favorittfilm?
--Jeg ser ikke mye film, men en film som gjorde inntrykk, var "De usynlige."

Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
--Verden er full av spennende reismål, men nå er ønsket USA, fordi jeg har en sønn som er bosatt der. I tillegg er det vel noen muligheter for stoffbutikkbesøk og ellers mye flott å se innenfor quilting.

Nå gjenstår "BARE" å gi awarden videre, men det rekker jeg ikke i kveld, det er sovetid. Men det kommer! Og jeg må vel gi videre til mer enn 5, når jeg selv har fått 4.

1 kommentar:

  1. Her har ho fått award og greier! Grattis!
    God påske!

    SvarSlett