torsdag 9. mai 2013

Veggteppe og aprilstatus

Status for min kreftinnsamlingsaksjon er nå kr. 5695. Og nå er det flere enn meg som har betalt inn, så tusen takk!
Trykk på det fargerike symbolet til venstre, der finner du info om aksjonen, og jeg håper stadig at DU også blir med, og at du legger link på din blogg eller facebookside til aksjonen på min side. Sammen kan vi bidra!
Her er et nytt teppe ferdig i samme "serie" som den lille brikka i nest siste innlegg. Flere kommer, når jeg bare får tid til å sitte på syrommet!

Ha en fin maimåned!

5 kommentarer:

  1. Åh, så fint detta täcket blev av de fina blocken som Du sytt. De är så fint komponerade, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Så fint det var! Du er go'e . Klem

    SvarSlett
  3. Så fint ett veggbilde du har laget, fine farger :-)

    SvarSlett
  4. Flott grønt veggbilde:-) Og din runde duk I forrige post er vakker, ser innmari komplisert ut og helt perfekt!

    SvarSlett
  5. Lekkert teppe i delikate farger! :)

    SvarSlett