fredag 11. september 2009

Sygåte

I Nqf sitt medlemsblad startet en sygåte i nest siste nummer av bladet. Vi skulle kutte et visst antall kvadrater, rettvinklede og likesidete trekanter i to hovedfarger. I neste nummer stod det hvordan vi skulle sy dem sammen til blokker. Så langt har jeg kommet. Jeg har nå et assortert utvalg blokker i de fasongene du ser på bildet. Jeg har prøvd å legge dem sammen for å se hvordan det ferdige resultatet kan bli, men har ikke klart å se hvordan de kan syes sammen til slutt. Så nå venter jeg spent på neste nummer av medlemsbladet!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Nå har jeg tatt en titt i bloggen din og her var det mye fint. Mange flotte ting du har sydd og av fargevalget ser jeg at du er glad i blått. Blå er en fin farge og det passer til det meste. Jammen er du produktiv.

    SvarSlett
  2. Du har fått en flott blogg, Grete. Gratulerer og velkommen i bloggklubben. Det er farlig - du kan bli hekta på blogging også. Spennende sygåte i friske farger. Det liker jeg.

    SvarSlett