mandag 21. september 2009

Utfordringen

Her er det ferdige produktet etter utfordringen omtalt tidligere. Det ble et veggteppe / duk i convergenceteknikk. Det grønne har jeg lagt til av egne stoff, de tre andre var i pakka jeg fikk. Det ble en liten pose også, mest for å få brukt én av knappene som fulgte med. Blondene klarte jeg ikke å integrere i arbeidet - beklageligvis!
Opphenget kjenner noen igjen fra tidligere tider, dengang vi sydde åklær med store sting! Lene dro meg med på loppemarked i går, og der var det klokkestrenger og åklær i fleng. En bærepose for 50 kroner, og jeg har oppheng i flere størrelser. Synes det ble litt fint!

2 kommentarer:

  1. Det ble jo kjempefint, Grete. Nå er bloggen din linket på Sølvtådens blogg.

    SvarSlett
  2. Den convergence teknikken er ganske spesiell. Hilsen Henrik!

    SvarSlett