søndag 7. august 2011

"En himmel full av stjerner"


Etter terroren som rammet så fryktelig, fikk jeg lyst til å lage et minnearbeid. Jeg hadde hatt disse Buggy Barn-blokkene liggende lenge, men ikke funnet ut hva jeg skulle bruke dem til. Etter å ha hørt "En himmel full av stjerner" sunget i mange sammenhenger etter angrepene, fant jeg ut at nå skulle stjernene brukes, Det ble en løper, og i de lyse feltene har jeg skrevet med frihåndsquilting på maskin, endel av de positive orda brukt i minnemarkeringer, samt noen vers fra "Til ungdommen." Et godt arbeid å sitte med!


3 kommentarer:

  1. Nydelig! Både løperen og tanken bakom...

    SvarSlett
  2. Så fin tanke. Har begynt på et bamseteppe som jeg tenkte å ha til minneteppe. Teppe skal niesen min Synne få, hun overlevde terroren på Utøya.
    Ha ei fin uke.

    Elisabeth

    SvarSlett