søndag 28. august 2011

Give away.


Torsdag fikk jeg pakke i posten fra Kinsarvik. Det var "Give away" - pakke fra Margit. Kjempesøt! Og inni sminkepungen var det enda en overraskelse, et flott stoff! Jeg vet hva det skal bli - nærmere jul. Tusen takk!
(Her skulle jeg selvsagt hatt kobling rett til deg, Margit, men det vil altså ikke min maskin være med på i dag.... Skal prøve en annen dag!)


Dette fingerbølet er også fra Kinsarvik, men det fikk jeg av sønnen etter at han, min mann, to nevøer og ei niese "landet" i Kinsarvik etter fjelltur fra øst til vest på Hardangervidda.


--og et lite blomsterbilde igjen: Stokkrosa mi, jeg synes fargen er morsom!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med gaven.
    Ha ei fin uke.

    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har laget :O)
    Mye spennende å se her hos deg, Grete!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett