søndag 5. januar 2014

Give away hos Edny.


Edny har laget en kjekk "lomme" til post it-blokka, og den gir hun bort til ei av oss som legger igjen kommentar, bl.a. Gå inn på Ednys blog og kikk, både på post it-lomma og alt det andre fine hun lager!
Hos meg blir det dessverre bildeløst!
(Her skulle jeg ha bilde fra Ednys blog, men det får jeg ikke til ved hjelp av ipaden - og heller ikke på datamaskinen....! Kopier og lim inn fungerer ikke! Noen som kan forklare hvorfor det ikke går, og aller helst hva jeg må gjøre for få det til? Veldig takknemlig for hjelp!)

1 kommentar:

  1. Tusen takk både for at du vil delta i lotteriet mitt, og for din iherdige innsats;) Så klart du får fire lodd:) Du har jo linket til meg i mange sammenhenger;)

    Når det gjelder bilder, bruker jeg å høyreklikke, lagre bilde som, og lagre når du har funnet hvor du vil ha det på din maskin. Når jeg skal bruke det i et innlegg, laster jeg det opp som vanlig. Om jeg skal ha bilde med link i sidefeltet, går jeg på utforming oppe til høyre på sida mi, utforming igjen i sidefeltet som kommer opp, og så på legg til gadget. Da velger jeg bilde, og laster så opp bildet derifra og limer inn link til gjeldende side.

    Uff dette ble litt lang, og kanskje ikke så lettforståelig forklaring. Det er enklere når noen viser det praktisk.

    SvarSlett