fredag 19. april 2013

Brikke


Denne lille brikka er en gave til ei som nå er på vei til Japan. Håper den kan glede henne der!
Motivene jeg har satt inn i ramma, fikk jeg av henne for flere år siden. De ble sendt til henne fra Japan. Jeg fikk et stoff med mange forskjellige buskevekster, og de kunne jeg jo ikke skjære i, men måtte bruke dem som motiv i blokker. Nå reiser altså noen av dem "hjem" til Japan.
....og det blir penger til min kreftforskningsaksjon!
Om ikke så alt for lenge - håper jeg - kommer flere sømarbeider med disse søte motivene.

3 kommentarer:

  1. Det var vackert sammansatt av Dig, tycker jag. Det broderade och det gröna tyget tillsammans.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Flott og koselig brikke! Morsomt å gi bort slike personlige gaver! Hun blir sikkert veldig glad for den!
    Ha en god helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Koselig brikke, den blir kos å få :-)

    SvarSlett