søndag 22. april 2012

Give away og sirkler

Bente har en flott gi-bort på sin blog!

Den kunne jeg veldig gjerne tenke meg å vinne! Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å lære enklere metoder for å sy buede linjer, kanskje også sirkler. Metoden jeg brukte på gardinkappa nedenfor, var så plundrete at det ble bare ei gardinkappe med teknikken. Men jeg er veldig fornøyd med den ene!
Det andre kjøkkenvinduet er forresten så lavt at jeg ikke kan stenge lyset ute med gardin.

Ha en fin søndag, og ei fin uke!



5 kommentarer:

  1. Hvor er den flot din gardinkappe. Kender du ikke teknikken med at bruge frysepapir, til at lave cirkler med ???
    Hilsen Esther

    SvarSlett
  2. Hvor er det fint!
    Jeg har aldrig tænkt på at man kunne lave gardiner med patchwork - men selvfølgelig kan man det:-)
    Men det kommer nok ikke på min lange liste foreløbig, så jeg er lidt fornuftig Grete *lol*
    Ha en dejlig søndag!

    SvarSlett
  3. Kjempefin gardinkappe.
    Ha ei fin uke du også:))

    SvarSlett
  4. Dette er virkelig en lekker gardinkappe, Grete. Den er nok en pryd for kjøkkenet.

    SvarSlett