fredag 20. april 2012

Utfordringen- 2 ++ give away

Nå er teppetoppen med stoffene fra Rosa sydd sammen. Størrelsen er 36 * 60 ", ca. 90 * 150 cm.
Alle blokkene fra forrige innlegg ble skåret i 4 som på bildet under. Deretter ble bitene flyttet og blandet så godt som mulig. Jeg kunne sikkert fortsatt å flytte og flytte rundt, men det ble slik det ble. Utrolig mye mer spennende enn blokkene før kutting og blanding!
Og med nytt strykejern gikk strykejobben strykende! Det gamle falt i gulvet og det tålte det merkelig nok ikke....
Jeg har oppdatert blogglista mi, og håper jeg har fått lagt inn dere som har skrevet kommentarer til meg. Det er gøy og inspirerende å følge med på hva som skjer på bloggene deres, jeg får stadig noen idéer når jeg kikker innom, det er bare tida som setter begrensninger for hva jeg får gjennomført.

Kan forresten noen fortelle meg hvorfor linjeskiftene jeg legger inn ikke kommer fram når jeg publiserer??? Takk Laila, for hjelpen!
Mira har en give away på sin blogg, og på bloggen hennes finner du også mange hyggelige og fine tips til ting å gjøre selv.

Ha en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Hold da op!!
    Det er blevet helt utroligt flot - det havde jeg slet ikke se komme:-))
    Og så fik jeg en ide - tak for det.
    Superfin er den - wow!

    SvarSlett
  2. Den idéen var jättekul!! Tusen tack för den! Täcket blev jättefint och ser så kul ut att göra
    så det måste jag prova på. Jaså, du har också upptäckt att strykjärn inte klara fall från hög höjd - med tanke på vad de kostar så borde de göra det, tycker jag!
    Ha en riktigt skön helg!
    Kram

    SvarSlett
  3. tackar för den ideén.. nu skall jag sy ihop nå lappar..kanske man skulle få sig ett täcke så småningom...Vilket fint strykjärn du har köpt! jag har nå liknande men i turkos.. men visst är orange en fin färg.. jag börjar mer o mer tycka om den färgen..o sjalen va fin oxå! ha en bra helg!kram.

    SvarSlett
  4. Flotte farger i flott teppe! Morsom idè med å skjære opp og sy i sammen igjen.
    Ja,ikke sant deilig med nytt strykejern,mitt er nesten nytt det også:-)

    SvarSlett
  5. Det var ein artig vri du hadde på desse blokkene. Spennande. Fargerikt strykejern du har fått deg. Alltid like kjekt med nye "leikar" på syrommet. Trur kanskje eg kan hjelpe deg med linjeskifta... Reknar med du skriv i den nye blogger-versjonen?? Klikk på Alternativer under Innleggsinnstillinger (heilt til høgre der du skriv innlegga) og så merkar du av for Trykk på Enter for linjeskift. Då trur eg det skal ordne seg.. Gjorde i alle fall det for meg.

    SvarSlett
  6. Tæppet var flot før, men det at skære blokkene i stykker og sy dem sammen på en ny måde, ændrede tæppet fra flot til imponerende flot.
    Det er for dårligt, at et strygejern ikke kan tåle at falde på gulvet ;-)))
    Hilsen Esther

    SvarSlett
  7. Man kan lage mye artig og spennende ved å kutte blokkene og mikse dem på nytt;) Stilig strykejern!

    SvarSlett
  8. Hje Grete,
    det ser rigtig flot ud!
    kh
    Bente

    SvarSlett
  9. Dette så spennende ut, Grete. Du er jammen rask. Får gladfølelsen når man ser sånne fine, friske farger.

    SvarSlett